Fortfarande gravid

Kolla så fint jag har fått det här på bloggen! Tack så mycket för hjälpet Kajsa! Nu blir det mycket roligare att blogga, och jag ska definitivt försöka bli bättre på det :)
 
Som rubriken lyder så är jag fortfarande gravid! Vem kunde tro det för 6 veckor sen när jag blev inlagd!? Inte jag iaf! Kan säga att det börjar kännas som att jag går på övertid. Vecka 35+5 idag, snart har jag gått tre veckor längre än jag gjorde med Harry och som det känns nu kommer jag typ aldrig föda barn... Har ju för fasiken väntat och väntat sen den 5:e juli på bebisen, men han verkar må så himla bra inne i magen. Jag slutade ta det lugnt typ förra veckan och lever nu som vanligt och ÄNDÅ stannar han kvar i magen...
Om lite mer än en vecka är bebisen "färdigbakad" och då hoppas jag han ploppar ut så fort som möjligt! 
 
Vi har gjort i ordning det mesta här hemma nu iaf och det känns mycket bättre. En sak mindre att oroa sig för :) 
Mitt egengjorda babynest! Visst är jag ändå lite duktig!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grymt duktig, jag hade aldrig klarat att sy ett sånt :)

2013-08-20 @ 18:24:36
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback