Idag känner jag för att gnälla

Saker som jag sprängs av: 
 
  • Att tappa saker på golvet! Känns som att det är flera mil ner till golvet när man har en stenhård mage i vägen hela tiden. 
  • Höga ljud. Framförallt Harry-relaterade ljud. T.ex. ljudet som uppstår när Harry slår två pannlock mot varandra, Harry-skrik. ljudet av saker som kastas i golvet och min absoluta favorit: ljudet som uppstår när Harry kör en legobil på golvet... ja just det, legobilen har inga däck....
  • När man bär påsar fulla med mat och ett mjölkpaket eller annat kantigt gör hål på påsen och kanten rispar på benet. 
  • När man tappar ner bestick under den understa "hyllan" i diskmaskinen och man måste fiska upp dem. Hör lite ihop med punkt 1. 
  • Värme. Är blöt i svett hela tiden... vill att det ska bli höst!! 
  • Barn på området som är vakna halva natten och som dessutom tycker det är roligt att knacka stenhårt på dörren sådär kring 21 på kvällen så Mira börjar skälla som en tok. Tur att vi har en son som sover som en stock när han väl somnat. 
Kommer säkert på något mer snart. Är extremt dåligt tålamod nu och fattar inte hur jag ska palla med att vara gravid i typ tre månader till!? Dock mår jag hyffsat bra nu förutom att magen har typ växt från "lagom" till extremt höggravid på typ två dagar. Också den här förbannade värmen! Nu regnar det ute och ändå är jag helt svettig. Men, men... vecka 29 nu, nästa vecka ska vi på ultraljud igen :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaa, du är rolig :D

Längtar efter att få se magen, den hinner nog växa ännu mer på tre veckor :P

2013-06-28 @ 20:25:04
URL: http://khaleesi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback