Mysig dag

Igår hade vi en sån himla fin dag! Egentligen var den inte så speciell, men när man er hur lycklig sitt barn är så blir man så lycklig själv. 
 
Det började med att jag följde Harry till förskolan där de just var på väg på en liten utflykt till en lekpark. När vi sedan hämtade hem Harry efter lunch så var han på så bra humör! Efter han vilat åt vi lite frukt och klockan halv fyra for vi iväg till havsbadet för att bada på äventyrsbadet. Alltså världens lyckligaste unge! Han bara skrattade och skrattade. Kändes verkligen som att det här kanske var sista gången på länge som både jag och Thomas kan ägna all uppmärksamhet åt Harry. Vi simmade, åkte rutchkanor och busade på. (Hade helt ärligt en liten baktanke att jag kanske skulle sätta igång förlossningen genom att åka mycket rutchkanor... funkade inte...). 
Efter badet for vi faktiskt och köpte en familjepizza och åt till middag. Klockan 19 somnade han som en stock efter pussar och kramar och "älkar dig". 
Alltså tala om ångest att veta att snart kommer Harry vara tvungen att dela oss föräldrar med lillebror. Åååh, hur kommer man kunna räcka till åt två barn!? Hjälp....
 
Och på tal om lillebror... idag är det exakt tre veckor till BF, vem kunde tro att jag skulle få föda ett fullgånget barn den här gågen?! Önskar dock att han kunde välja att komma IDAG, så jag slipper vara så förbaskat gravid på skolan som börjar på måndag. Fast kommer han inte idag får han gärna vänta till typ torsdag nästa vecka, så jag slipper föda på skolan. Snacka om "no filter" ;)
 
 
Tänk, snart har vi en till...
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken härlig dag ni haft! :) Jag tänker också att det blir en jäkla omställning från ett till två kids, men jag tror nog att man hittar en bra balansgång där ändå - ni är ju två föräldrar, en per barn. ;)

Jag tycker att det låter som en bra plan att inte föda på skolan, men om det sätter igång där så är du nära till Sunderbyn och vi är många som hjälper till med att stötta dig tills ambulansen är på plats! <3

2013-08-28 @ 10:12:50
URL: http://erikasharmoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback