Bubbla

Vi är för tillfället inne i någon slags bebisbubbla. Alfred har så förbaskat ont i magen hela dagarna, så det blir mycket skrik, mycket bärande och lite sömn. Så vi är trötta allihopa. Just nu provar jag att käka mjölkfritt och det har snart gått en vecka utan att han har blivit nå bättre. Vi upprepar liksom: "Det går över efter 3 månader" hela dagarna här hemma för att orka med. Idag och inatt ska iaf Harry få vara med mormor och morfar, så han också får lite uppmärkamhet och så att vi kanske kan vila lite när Alfred sover. Så nu förstår ni kanske varför jag har varit sämst på att uppdatera bloggen.. och kan säga att jag nog inte kommer bli mycket bättre de närmaste veckorna heller :P 
 
Tur han är söt, världens bästa Alfred! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina Andersson Lundström

Jag vet hur ni har det! Jag lider med Alfred och er! Man känner sig så djuriskt maktlös och ja, det ÄR jobbigt att vara inne i skrikperioden. Och det GÅR över även om 3 månader känns som en oändlighet när man är inne i det... Kämpa på! Kramar/Stina

2013-10-20 @ 00:38:21
Postat av: Kicki

Fy vad jobbigt för er, kan bara föreställa mig men ändå inte! Hoppas verkligen det vänder snart, och ja han är helt otroligt söt så himla tur det!! :)

2013-10-20 @ 11:46:58
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Hanna

Ååå, grattis till tredje superstjärnan! Så fin han är! Och vilket fantastiskt snyggt namn, det har varit vårat killnamn till båda flickorna ;)

Hoppas att det magonda går över snart, man känner sig ju så maktlös när de små har ont och man inte kan hjälpa. Hoppas att lotten faller på Alfred så han får två nya fina nappar!

2013-10-20 @ 20:32:34
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback