Liten uppdatering

Hej på er! 
 
Nu har jag alltså blivit flyttad till patienthotellet istället! Vilket frihet! Här får jag ha besök och sovfrämmande om jag vill. Tyvärr har vi ingen hundvakt så Thomas kan inte sova över, men ändå skönt att veta att han KAN :) Mina restriktioner nu är att jag ska fortsätta vila mycket, men ändå göra liiiite mer än bara ligga. Läkaren sa att det ska vara som en "övning" för hur det skulle vara att va hemma. Sen på måndag ska jag tillbaka på Spec-MVC och göra en till undersökning och om vi har tur får jag kanske fara hem då! Fast... jag ska inte ha nå förhoppningar för då blir jag bara besviken... 
Just nu tror jag största hindret för att jag ska få komma hem är att vi trots allt bor nästan en timme från sjukhuset och läkarna är orolig att förlossningen ska gå så snabbt att jag inte hinner fram. så på ett sätt känns det såklart skönt att vara här i närheten. Men tänk vad skönt att sova i sin egen säng och få kramas med sin son när som helst! 
 
Idag kommer Thomas och Harry hit och vi ska ha en liten picknick här på sjukhusområdet. Så idag blir första gången på över en vecka som jag går utanför sjukhuset! Eller går och går, jag kommer förstås åka rullstol, men ändå! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback