För mycket tid över...

Alltså vad händer? Det är inte ofta jag känner att jag har FÖR mycket tid över. Men nu så... Alfredo ligger och sover i vagnen sen typ 2,5-3 timmar tillbaka! Och här sitter jag och väntar och väntar på att han ska vakna. Visste jag att han skulle sova såhär länge kunde jag ju ha tagit tag i nånting här hemma (för det behövs!),men är ju liksom van vid att han vaknar efter max en halvtimme eller så. Typiskt! Och nu är det ju ingen idé, för han borde ju vakna när som helst nu (har dock tänkt så i typ 1,5 timme nu). 
 
Senaste två kvällarna har inte varit fullt lika skrikiga som tidigare. Han blir två månader imorgon, så kanske börjar det vända snart? Fast det vågar jag knappt säga, för sist jag sa så blev det värre direkt. Men man kan ju alltid hoppas! 
 
Examensarbetet rullar på och vi har egentligen bara diskussionen kvar att skriva, så det känns ganka lugnt. Skulle ju onekligen vara skönt om man kunde bli helt klar så man kan slappna av under jul och nyår! :) 
 
Nä, nu börjar det äntligen röra sig i vagnen, så ska gå ut och se hur han mår! Hejsvejs!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Att ha dem sovandes ute är det bästa! Zack sov alltid ute (iaf om det inte var kallare än -15) efter att vi flyttade till huset. Då var han typ 2,5 månad. Han sov sååå mycket bättre ute än inne så det var grymt skönt... :)

2013-11-13 @ 13:29:31
URL: http://erikasharmoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback