alldeles för mycket roligt

åååh, vad jag älskar när det blir helg. nog för att jag inte har gjort så mycket annat än att slappa i veckan, men på helgen får man verkligen slappa. Guuud vad skönt det ska bli. Ska hyra film och köpa godis (första gången jag köper vanligt svenskt godis sen jag kom hem från thailand isf!), åh vad det ska bli roligt!

men så krossas min "dröm". jag kommer på vad jag egentligen ska göra ikväll. Match klockan 18. Jippie! Andra fredagen i rad som vi har match. Men som tur är så är ju inte matchen klockan 19,30 som den var förra fredan. Den är ju klockan 18 och den är inte lika lång, så jag hinner fortfarande hyra film och käka godis! Men, så kossas min dröm igen. jag kommer på att vi ju har fyra matcher till i helgen! Jippiie!

Inte för att jag inte gillar fotboll. det gör jag verkligen. Det jag inte gillar är fotboll på grus när det är på gränsen till minusgrader på fredagskvällar klockan 18 och lördags och söndagsmornar klockan 9. Plus att jag som målvakt alltid fryser ihjäl. Går alltid av planen med istappar lite varstans.

Jaja, har inte tid att skriva nå mer nu, ska till frissan för andra gången i veckan! Tur att det inte kostar nå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback