Dålig

Jag är sämst. Okej, det visste vi redan... men just nu känner jag mig så tråkigt sämst.
Har längtat hela Thailand efter en Geisha (chokladen you know) och har inte unnat mig en förrän idag. Tänkte att nu när Inter spelar mot Roma måste man ju få äta nånting gott (Inter kunde ju faktiskt säkra ligaguldet). Så i pausen skyndade jag mig till kiosken och slösade 18 av mina 87 kära kronor som jag ska leva på tills lön, på en Geisha. Och gott var det, lika gott som jag visste att det skulle vara. Men nu... efteråt. Jag mår dåligt!! Ont i magen... riktigt ont i magen. Av en liten chokladbit! Några rader gav jag till min kära far dessutom! Men jag mår dåligt ändå. What's wrong with me? Jaja, inge mer choklad på ett tag. Vilket i och för sig är bra... men ändå pain. Som allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback