efter helgen

tekniskt sett är det fortfarande helg. men söndagar för mig är mer som en vardag. dvs, jag har inget att göra. dock är det ju valborg imorrn och det blir grymt kul! Om jag vet vart jag ska va alltså :)
Utgång i fredags. Förfestade på typ tre olika förfester, eller har jag fel? Nämen det var faktiskt en grymt kul kväll. Även statt var roligt. I alla fall tills nån jävel (förlåt) trampade mig på hälen så det bara spruta blod. Före det ville jag att kvällen aldrig skulle ta slut, men efter det ville jag ungefär dö av smärta. Det positiva är dock att vi inte har nån match eller träning i helgen, så mitt skavsår hinner nog läka lite. Inte så säkert att det hinner läka till imorrn, men det är ett senare problem.
Kort sagt, fredagen var en kanonig kväll! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback