Nya kläder :)

Har (hör och häpna) köpt en grön (!!!) kjol och vita (!!!???) jeans. Chockerande för att vara jag, i know. Men är det utgång så är det. Inte alls nå dyrt heller och jag är såå nöjd. Allting skulle vara helt perfekt om jag vaknar imorrn och skavsåren är borta. Men kommer min dröm att gå i uppfyllelse? Mest troligt inte. Hatar skavsår. Ska jag måste gå på statt i flipflops alltså? Pain..,.-
Dock är ju problemet vem jag riktigt ska vara med. Och vart jag ska vara med dom som jag inte vet vem det är än. Nämen får väl styra nå här hemma, eva och matto är säkert på! Eva som har köpt nya skor idag. ROSA! Jävlat rosa. Och inte var dom billiga heller. Så nu har vi ungefär tiotusenett par skor. Men jag kan ändå inte ha några av de snygga eftersom jag har ett fett jävla skavsår på varje fot. Jippiehurra. Nämen, jag ska ut och jag ska göra det i snygga skor, om det så är det sista jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback