nystart

alltså hur pain är inte livet just nu?

jävlat mest. känns som att ingenting går rätt. vill tillbaka till thailand, där man slapp tänka på alla saker som man måste tänka på här hemma. det går verkligen inte att sluta tänka på det om jag väl har börjat. råkar tänka på det på morgonen, tänker på det hela dagen... fast det inte ens var meningen att tänka på det från början! tänker på det hela tiden, jävlat hela tiden och går inte att sluta hur mycket jag än försöker. vet dock inte hur väl jag försöker, vet inte om jag vill intetänka på det. allting är så svårt. önskar att det vore lika svårt att sluta tänka tanken på att kanske gå ut och gå. den tanken är så grymt lätt att strunta i, why? varför är den tanken mycket lättare att släppa? javisst, det är grymt tråkigt att gå ut och gå, men det är jävligt jobbigt att tänka på det där andra hela tiden. HELA TIDEN. jag måste ha problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback