sanningen tack

Jag vet att jag önskar mig mycket. Jag önskar mig saker hit och dit hela dagarna. Jag vet det. Men jag kan inte låta bli att önska. Idag önskar jag att jag får höra sanningen. Är less på att bara få höra det som gör mig glad. Eller inte glad... men det som inte gör mig oglad.
Vissa dagar är bättre än andra men idag har varit riktigt dålig. Har fått höra det som jag antar är osanningen hela dagen och har därför varit riktigt oglad idag. Men jag ska begära sanningen idag. Eller... egentligen vet jag inte om jag vill veta hela sanningen. Allt är så grymt svårt att förklara. Men jag är säker på att nån förstår. Jag önskar (igen) att jag är beredd att höra sanningen, men jag tror inte jag är det och är därför inte säker på att jag vill höra den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback