Sömnproblem..

Alla dagar går så grymt sakta! Har sovit 12 timmar inatt, hur tragiskt är det inte? Och ännu mer tragiskt är det att jag helst av allt bara vill lägga mig i sängen igen! Önskar att man kunde sova hur länge som helst! Slippa stiga upp och tänka på saker som man inte vill tänka på. Dock tänker jag ju på det på natten också... ligger där och tänker. Drömmer om det på natten, vaknar, inser att det bara var en dröm, önskar att jag kunde somna om och inte vakna förrän typ 6 på kvällen, så jag får gå och lägga mig snart igen.

Äckligaste grejen på länge inträffade nyss. Nån katt, förmodligen Kenny eller Lilly hade tagit in en råtta! Och vem ligger inte och gnager på den, om inte Siri, en av småkatterna! Fy vad äckligt! Hon vägrade släppa den, fast råttan var typ lika stor som hon. Jag var tvungen att bära ut Siri, med råttan i munnen. För vem vill ha en råtta inomhus, även om den ligger i Siris mun. Nä, usch, inte då jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback