ååååh

jag är så trött. kan det bero på att jag inte har ätit nå idag, förutom lite yoghurt och digestive. men jag är inge hungrig! man ska ju inte behöva äta om man inte är hungrig.. visst då it?
är lite pirrig för en grej också :)

och jag sprängs för en grej. måste typ skjutsa mamma till bodsjön ikväll klockan halv 10 typ. tror hon verkligen att jag är vaken då?? säääämst. helst av allt vill jag sova nu. ska nog lägga mig i sängen och se om jag klarar att vara vaken till family guy som börjar halv 9. klockan 9 börjar ju armageddon, vilken är min absoluta favoritfilm. men så länge klarar jag ju aldrig att vara vaken.

ååååh! ikväll är zlatan på tv, men på en kanal som inte jag har! nu blev jag seriöst deprimerad. nu måste jag verkligen gå och lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback