älskar friday

jag älskar fredagar! det är alltid lite post på fredagar och nästan aldrig nå reklam. detta gör att man alltid är klar med turen skittidigt och man får fara hem typ 12. och nu till det allra bästa med fredagar: man kan sova middag utan att få dåligt samvete över att man inte kommer att kunna somna på kvällen, för på fredagar får man vara uppe hur länge man vill! :)

sista arbetsdagen idag. ska dock fara till posten på måndag och säga att jag är villig att jobba om dom behöver folk.. det är väl smart?

lulekalaset imorrn, roligt :D

Kommentarer
Postat av: Arf

Bara jag får jobba mina veckor här som jag har kvar innan plugget så kan du ta över sen ;)

2007-08-03 @ 18:06:43
Postat av: madde

arvid: haha, jo det är jag ändå med på. skulle vara skönt att vara lite ledigt :)

2007-08-04 @ 10:27:12
URL: http://madewhine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback