boring

det värsta med att ha nånting att vänta på är att tiden går så grymt sakta! kan det inte bara bli kväll?

måste iaf gå in på posten imorrn eller på fredag. min far hade pratat med chefen och det lät som att jag hade ganska stor chans att få jobba. så nu jävlar ska jag in dit! är så grymt less på att sitta hemma och vänta på kvällen varje dag. tänk vad skönt om jag skulle jobba varje dag, då skulle tiden gå mycket fortare!

sprängs btw av mina bautaskavsår. kan ju inte gå ut och gå för att jag har så jävla ont. pain eller vad? har dock köpt skavsårsplåster, så det kanske går. ska nog försöka, jag behöver ju inte gå så fort. jag kommer ju att DÖ innan kvällen om jag inte hittar på nå snabbt som attans. det skulle inte vara så himla roligt att dö.

kattungarna är så grymt söta nu. dom "går" omkring i huset och piper hela tiden. :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hur gamla är kissarna nu?

2007-08-15 @ 14:23:42
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback