fredag?

nu kommer mina alkistankar fram igen. jag DÖR snart av längtan till imorrn för att få inta lite alkohol. kanske blir det tillochmed utgång och det skulle vara klockrent. för jag (hör och häpna) kommer knappt ihåg när jag var ut sist. det är scary. sist jag skulle ut började jag må dåligt före jag hann till kalles. men som andreas sa: "du kanske inte gick ut på krogen, men du gick ju ut på arvidsjaursvägen..". jätteroligt..

idag är jag inte helt ensam här hemma. min kära syster är sjuk! jag blev typ överlycklig: "nu har jag ju nån att va me!!" tänkte jag. men nejdå, syster är sjuk på riktigt. hon ligger i sängen och tycker synd om sig själv. men jag tycker att det är MIG det är synd om, för det är jag som är en arbetslös värdelös stackare som sitter ensam hela dagarna vid datorn.
fast faktiskt så har jag inte suttit vid datorn så mycket idag. egentligen vet jag inte om jag vågar säga vad jag har gjort istället. men jag säger det ändå.
jag har suttit och sett "våra bästa år", jag har tillochmed lärt mig vilken tid det börjar! SCARY eller what? som tur är har jag inte lärt mig vad alla heter än.. bara några.. tragiskt.

idag känner jag för att göra nå ovanligt. vad skulle det vara? ska jag kanske laga mat eller nå? äh, too much jobb. dagens syssla blir helt enkelt att längta till morgondagens intag av alkohol. fan, jag är ju sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback