härligt

visst är det tråkigt att sommaren är slut och att det börjar bli kallt och mörkt igen (fast egentligen gillar jag när det blir mörkt.. mycket mysigare kvällar). men jag har märkt att det är grymt härlig luft ute just nu. var så grymt skönt att gå ut och gå idag. det var så lätt att andas på nå sätt. och man behövde inte svettas som en gris, fast inte heller frysa. det var perfekt ut och gå väder.
när jag gick kände jag mig dessutom mer och mer taggad på att skaffa ett korpenkort. längtar nästan tills jag kan börja använda det :D

och you know what? på lördag har inter sin första match i serie a för säsongen! ååh, jag längtar.

nu måste jag packa och torka håret. seeya


update

det går inte så bra att packa när man har en kattunge i väskan.. men visst är hon söt!? :)

image46

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gullong :D

2007-08-30 @ 10:54:34
URL: http://kajsaji.com
Postat av: ida

tänk nu ska vi bli fit ;D wohoo!

2007-08-31 @ 00:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback