hemskt jobbigt

image41


ser verkligen inte fram emot matchen vi har ikväll. har ont överallt sen senaste matchen ju! det kommer bli grymt pain. men som tur är har jag nå att längta till efter matchen :)

har varit på stan idag. inhandlade 2 t-shirtar och ett par mjukisbrallor typ. grymt sköna!

justja! idag blev jag så grymt glad. provade ett par byxor som jag inte använt på länge och märkte att dom sitter helt löst! fattade inte varför först, men så kom jag på att jag ju vägde nästan 9 kilo mer när jag änvände dom sist. fatta nöjd jag är, nu har jag ett par skitsnygga baggyjeans :P

ÅH, vad jag längtar till ikväll! och till imorgon kväll! och jag längtar nästan mest till på lördag, det blir garanterat en klockren dag bestående av fotboll, mat, bastu och fest. kan det bli bättre? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback