hur mycket pain på en skala?

idag har jag frostat av frysen. "kan madde verkligen det" är det säkert många som tänker. jo det kan jag faktiskt. det var ju inte med mening såklart. nån hade glömt frysen litelitelite öppen. för lite öppen för att den ska varna för att den är öppen, men nog mycket för att tempraturen i den ska stiga ganska snabbt.
eftersom vi har så smart frys så började den ju försås pipa när den kände sig lite väl svettig. dock var detta när han var endast ca -8 grader. jag fick pänik, jag var ju ensam hemma you know. det pep och pep och jag fattade ingenting. men då såg jag ju på mätarn att den bara var -8 och då kände jag på glassen och den var helt mjuuk! :( ännu mer panik. inte vill jag att glassen ska förstöras. så jag började lasta över allt som var i frysen till vår frysbox som vi har i förrådet. duktig va?

funderar på att vara extremt duktig och gå ut och gå lite senare ikväll. man kan ju faktiskt inte (tyvärr) skylla på att man har ont i fingrarna när det gäller allt. kanske ska man tillochmed vara så duktig att man köper ett korpenkort!? om jag köper ett sånt kommer jag se på mig själv med helt nya ögon. en nyttig person. kan jag vara det? hm.. egentligen är det nog bäst om jag lägger mig och läser ett tag så att mina hurtiga tankar försvinner.

fest till helgen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback