ministjärt?

det finns en grej som har irriterad mig ganska länge nu. jag får snart ont i hjärnan för att jag har försökt komma på hur i hellsike det ligger till, men jag tror inte att det finns nåt svar.
denna viktiga fråga dyker upp i min hjärna varje gång jag sitter på toa: "vad tänker toapapperstillverkarna med?"
varför gör dom "bitarna" så små! det är så grymt irriterande. varje gång man går på toa och ska dra ut papper ur toalettpappershållaren, så får man hålla på att kämpa i flera timmar (känns det som iallafall). för varje gång man drar kommer ju bara EN "bit" ut, och man klarar sig inte på en bit! det är omöjligt! varför gör man bitarna så små!?? finns det nån (stackare) som klarar att torka sig på bara en bit?
så snälla toalettpapperstillverkare: please, sluta tänka med era ministjärtar och gör "bitarna" liiite större så man slipper sitta och dra ut bit efter bit efter bit innan man känner att man möjligtvis har nog mycket papper att torka sig med. men tills vidare ska jag nog köpa en ny toalettpappershållare. funderar på en sån här, då kanske inte bitarna går av lika lätt. men ändå, hur irriterande är det inte?
image43

finns det nån som klarar sig på såhär mycket papper?

Kommentarer
Postat av: Arf

ohoj, här såg det annar ut! Och nej, ingen klarar sig på den lilla biten :O

2007-08-20 @ 18:23:30
Postat av: Kajsa

hahaaa :P du är för rolig :D

2007-08-21 @ 13:14:34
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback