sjuk?

håller jag på att bli sjuk? har så grymt ont i huvudet! vettefan vad jag ska göra för att det ska försvinna.. kanske ta en ipren eller nå... smart.

spelade match mot älvsbyn igår, dom låg sist i serien. vi förlorade ändå med 7-1. bra va? så nu ligger vi sist istället. inte illa!

jag har ett riktigt bra sätt att bli rik på. har på bara fyra dar tjänat 120 spänn! mitt tips är att använda kläder som man inte använt på ett tag. det har jag gjort och jag har alltså hittat 120 kronor i fickorna! först en hundring i ett par jeans och nyss en tjuga i ett par mjukisbyxor. hur bra är jag inte? nu kan jag ju typ käka två skrov GRATIS. typ iaf.

var in på posten igår. dom blev skitglada och sa att dom skulle ringa mig och om dom behövde folk. också skulle jag nog få öva några nya distrikt så att jag har större chans att få jobba. inte illa pinkat!

nu ska jag käka lite! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

va fint du fått de henna föresten :)

2007-08-21 @ 13:33:49
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback