woot?

fattar inte varför sommaren bestämde sig för att komma nu! är det inte lite väl sent? men jag ska inte klaga. dock är det ju för varmt för att vara ute nu, så därför sitter jag vid datorn.
ikväll har dessutom match.. blir väldigt intressant. och väldigt svettigt förmodligen. jag som inte har tränat på typ 6 veckor... jag lär ju dö.

jag har sagt det förr och jag säger det igen: allt är bara så bra nu! nästan som en saga. snart kommer det hända nå dåligt. jag förtjänar inte allt det här bra. men jag ska ta reda på det när jag har det. ska göra allt för att lyckan ska hålla i sig.

längtar som fasen till helgen, då är det fest och det kan jag lova!

image38
sötkenny

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja, definitivt skönt :) man kanske ska ta vara på tillfället istället för att tro att nåt dåligt ska hända!

2007-08-08 @ 10:04:54
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback