nära döden

imorse trodde jag ärligt talat att jag skulle döda nån... eller kanske bara dö själv. där låg jag och sov så skönt, men då vaknar jag av att telefonen ringer och jag måste upp och jobba. fyyyyyyy vad jobbigt det var idag. trodde verkligen att jag skulle slippa jobba idag eftersom dom ringde igår och frågade om jag ville jobba onsdag. men då hade väl tydligen nån blivit akut sjuk imorse eller nå.
fast det är ju bra att jag får jobba, önskar bara att dom kunde ringa en dag i förväg iaf.

igår tog jag och thomas det första stora steget mot ett bättre liv (fan va seriös jag lät). vi bestämde iaf att vi inte ska äta nå onyttigt fram till julafton. och vi ska fasen hålla det den här gången. observera att vi faktiskt redan klarat en dag.. det har vi aldrig gjort förr.

hoppas vi får sängramen snart! :D

Kommentarer
Postat av: ida

ååh duktiga ni som är nyttiga! faktiskt gjorde jag och patrik likadant igår, lovade att inte äta onyttigt, men det var bara den här veckan :P om vi ens kommer klara det.. gaah

2007-12-11 @ 15:43:40
URL: http://idoomin.blogg.se
Postat av: ida

en 20 veckors utbildning, typ handel & service. men vet inte om den är mest för såna som inte gått gymnasiet eller nåt.. ska maila dom!

2007-12-11 @ 23:46:23
URL: http://idoomin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback