alltid lika trevligt

man blir alltid så glad av att få sitt lönebesked. så glad att man bestämmer sig för att köpa en mobil och klippa sig... samma dag! javisst, imorrn när jag får lön, blir det att köpa en ny mobil och sen fara och klippa mig.
för övrigt så känner jag mig ganska glad just nu. vet inte riktigt varför. humöret för mig kan ju förändras från en sekund till en annan. i helgen tillexempel var allt bara skit. men nu, mår jag helt plötsligt helt okej. kanske är det för att jag vet med säkerhet att helgen kommer bli klockren!

jag har fått nå ryck med disneylåtar. och visst är dom väl bra! den här tillexempel, älskar verkligen tarzan! :) och den här låten (inte videon) är grymt bra!

nu ska jag gå i duschen, sen ska jag sova.. sov ju knappt nå inatt eftersom mina föräldrar typ festade(!?!?!) och levde om. håll tummarna för min klippning imorrn!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

en av dom grå var en tjej :)

2007-07-25 @ 19:12:58
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback