anden i flaskan

jag önskar:

1. att jag var modigare så att jag tillexempel vågar prata med folk. inte vara rädd för vad dom ska tycka om mig, inte vara rädd för att dom ska dissa mig. bara våga. To fall is not to fail You fail when you don't try

2. att min fot blir frisk. mamma har sagt att jag inte får spela nå mer fotboll i sommar och jag sprängs! jag VILL spela. dör om jag inte får spela. dessutom är jag redan grymt less på att vara inne på jobbet och göra eftersändningar!

3. att jag mirakulöst vinner flera miljoner kronor och kan fara och tågluffa nu! jag bjuder förstås med alla som vill följa.

egentligen får man ju bara tre önskningar men om man fick mer:

4. en bil som inte tar nå bensin, dvs den är gratis att köra.
5. en egen lägenhet med massor med fina grejjer och som kostar ca 0 kronor i månaden.
6. fast jobb som nånting slappt fast man tjänar en typ 30 000 i månaden.
7 att wow kunde istalleras lite snabbare (jag vet att det är en liten onödig önskan, men har man en ande så måste man ju ta vara på den).
8. en hundvalp. en likadan som fanny :)
9. nån att mysa med framför en film ikväll. helst zlatan
10. att jag får önska hur mycket jag vill resten av livet.

mina önskningar börjar gå överstyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback