dragracing

är grymt trött.

vaknade typ 7 av att nån jävel höll på med traktorn just utanför mitt fönster typ. sen klockan 9 började jag jobba på dragracingen. har typ aldrig sprängts så mycket. visst finns det en del idioter. men, men.. ändå trevligt att se lite coola bilar och så :)
sen direkt när jag kom hem bar det av till bodsjön och ett litet kalas för andreas och petra som fyller 23 respektive 10 år till veckan. hurrahurra. vi fick tårta.

mamma visade än en gång hennes mogna sida när vi satt där vid elden. ibland känner man sig så utanför i familjen. "ja, vi väntar mest på att hon ska flytta" "det gäller att tänka efter riktigt noga innan man låter madde bo med en... riktigt noga. ni kan ju fråga om sanna kan följa me, så ni får nå nyttigt gjort". (vi pratade på skämt om att jag skulle "bo" hos andreas och sandra när dom flyttar till en trea).
javisst är man omtyckt i familjen.

nu ska jag sova under duntäcket riktigt länge och njuuuta av att sova!

ps. jag har varit nykter hela helgen

fall out boy - hum hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback