hur gör djur?

hur ska jag göra ikväll? ska jag fara på pdol och åka hem med bussen som går typ 1? isf somnar jag tidigast klockan 2 vilket medför att jag får sova 4 timmar innan jag ska upp och jobba. lite småjobbigt kanske? då lär jag ju vara cptrött imorgonkväll. men jag vill som fara in ikväll. men jag vet hur mycket jag kommer ångra mig klockan 6 imorgonbitti när klockan ringer. kanske lika bra att spara sig till imorrn. då kan jag ta det lungt ikväll med lite godis och film. kanske far och solar tillochmed.

idag var det internationella jävluskapsdagen (visste du inte det!?), och det märkte jag verkligen av. allt gick fel för mig. ännu ett argument mot att fara på pdol ikväll. allt lär skita sig. men, men.

håret blev mörkt. inte för mörkt, men lagom mörkt. förr hade jag ju typ ingen hårfärg, nu har jag det.

inatt sov kenny med mig hela natten, är han inte världens sötaste!? :)

image27


Kommentarer
Postat av: Kajsa

zlatana!? Jag får kväljningar!!

2007-07-27 @ 10:57:17
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback