illa

jag har stukat foten.. igen.
dock är nog det här värsta gången hittills (stavas det så?). sämst jag är eller vad!? ringde nyss folke (typ chefen) och sa att jag nog inte kunde springa i trappor imorrn på jobbet. men jag skulle då ändå få jobba, det var ju då skönt. får vara inne hela tiden och göra eftersändningar och sånt. muchas roligt. men bättre än att inte tjäna nå pengar iaf.
har nån ett par kryckor till övers?

sprängs av en viss pappa, för att han inte tror på att jag har ont. han typ: "nämen ställ dig bara på plattan (en grej som man ska stå på på en fot för att träna upp den), det ska man göra direkt efter skadan". jag sprängs som fan. jag som typ dör bara av att sitta med den helt stilla! den är alldeles blå också för att vi har lindat den så hårt. inte fresch. ska jag ha den lindad hela natten? det tar oooont.. och jag vill duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback