love posten, part II

ännu ett skäl till att älska posten kommer här:
man får massor med gratis grejjer! förra veckan fick jag till exempel en cosmopolitan-tidning, vilken jag inte skulle ha köpt själv.. and you know why? jo, för att den är så dyr! men jobbar man på posten får man såna tidningar for FREE!
men det bästa hände ändå idag! jag fick två mascaror och nå mer (nå smink-grejs som jag inte vet namnet på), helt gratis! och det var inte nån "du får med sommarens populäraste mascara i månadens frida". nej, nej.. det här var riktiga mascaror. you know 'telescopic mascara' typ! just den som jag jämt brukar sno av sanna när jag behöver mascara (inte ofta, men ändå). nu har jag två stycken! EGNA. mascara.

vad jag försöker säga är att posten kan bidra med mycket i ens liv.
för mig: min första alldeles egna mascara! (och nå annat som jag inte vet namnet på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback