roligt!

grymt rolig fest igår hos andreas och sandra. eller dvs, det var roligt så länge det varade. inte så länge för mig med andra ord. for hem kring 23.00, för att jag var så trött och mådde lite dåligt. men lätt att jag ska festa med dom igen :)

idag har jag varit på ikea med mor och far för att handla ännu mer nya saker till tv-rummet. vi köpte 7 (!) lampor, och typ kuddar och sånt. vi bestämde även att vi istället för byrån som vi har på väggen direkt man kommer in, nog ska ha ett barbord med fyra skitsnygga stolar och typ en hylla ovanför den. blir säkert fint, så nu kan vi snart förfesta på vårat nya barbord :D

till helgen är det dragracing (don't forget, kajsa) men tror väl att det blir fest på lördag ändå! är jag alkis or what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback