shoppat!

har varit i skellefteå och shoppat idag :D
köpte följande:
* ett par gula skor
* en svart kjolklänning
* en typ oversize grå/svart tröja (skitmysig!)
* ett gult linne
* ett svart linne
* en grå/mörkgrå/gul klänning
* gult armband
* gula örhängen
* gul kjol

blev lite mycket gult såg jag nu när jag skrev upp det. men i love gult! ååh, vad jag längtar tills jag ska använda allt :)
dock blir det ingen promenad idag eftersom jag har gått hela dagen och är grymt trött just nu. ska nog sova snart. därför blir det en dubbelt så lång promenad imorrn istället, för nu jävlar ska jag vara nyttig hela veckan.
äh, NU ska jag sova. upp och jobba imorrn you know.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Synd bara att de kommer va så kallt på pdol att man måste använda skoteroverall!!

2007-07-19 @ 15:33:57
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback