som vanligt.

jag måste vara den sämsta människan som lever på denna lilla planet. guess what? jag ramlade och gjorde illa mig igår! ÄR JAG SÄMST ELLER VAD?!
jag och sanna var ut och gick, vi tänkte bara gå till bosjön typ, men när vi gick förbi eliasleden så blev vi så sugna på att gå upp på berget istället. jag var lite orolig för min fot, men det gick förvånandsvärt bra hela vägen upp till grottan. sen bestämde sig sanna för att gå ner igen (hon blev lite lat), men jag ville såklart fortsätta vandra. sagt och gjort. jag fortsatte gå helt ensam, utan mobil eller nå annan viktig utrustning.
och jag ramlar. trampar snett på en sten och ramlar. jag är verkligen sämst. det skämmigaste med hela den här historian är att jag ramlade just samtidigt som jag hade träffat tre personer som också var ute och gick på eliasleden.
"näämen guuuud, gjorde du illa dig?"
jag som kände en ilande smärta i hela benet svarade:
"neeeejmen, absolut inte"
innerst inne ville jag skrika:
"JAMEN VA FAN TROR DU KÄRRINGJÄVEL, SER DET UT SOM ATT DET INTE TOG NÅ ONT?"
kärringen: "nämen vad tur, då kan du ju gå om oss, för du är ute och tränar ser jag?"
"visst, jag går om"

smärtan i foten blev inte bättre men jag ville inte erkänna att jag hade gjort illa mig eftersom vem vet vad familjen jag träffat skulle hitta på då. så jag gick vidare.

när jag kom hem märkte jag att foten hade svullit upp till en liten tennisboll och det tar fortfarande ont som satan.

JAG ÄR SÄMST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback