unbelievable

ingen kommer att tro mig. men detta är sanningen.
tackade just nej till ett gratis skrov! nu måste jag laga mat själv istället eftersom hela familjen är på sunes och käkar. det bästa är att jag inte ens är sugen! inte nå alltså. jag är så grymt nöjd.

köpte ett pussel idag. ett konstigt pussel. bilden på kartongen var nämligen inte densamma som bilden som pusslet skulle bli. jag är ju inte klar än, men jag håller på. förstår inte riktigt hur man ska veta hur pusslet ska se ut.. men det blir bara lite mer utmaning för mig, pusselsnille som jag är.

ikväll blir det ju fest och jag har just kommit ut från duschen. vet inte vad jag ska ha för kläder, så jag sitter här vid datorn tills jag har kommit på det. dock fryser jag som fan. min käre far har stängt av värmen i huset eftersom "det är ju sommar nu", men det är ju bara typ 11 grader ute så vi får inte så mycket värme utifrån.
faktum är att inne på våran toalett är det så kallt att om man vistas där för länge fryser man till is och läggs i nån behållare. 20 år senare tinas man upp igen (växthuseffekten) och man är fortfarande bara 19 (snart 20!!) år. det som är mindre bra med detta är att då har ens mormor hunnit fylla 80, och farmor är förmodligen död (om hon nu inte blir nån typ rekordgammal superfarmor), men det värsta är att mamma kommer att vara 60 och kommer att ligga och gråta hela dagarna för att hon är så gammal.
ja, nog är det tur att man inte behöver vistas på toaletten så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback