vad göra?

idag var en till riktigt jobbig dag på jobbet. annonsbladet, i hate you.
jobbade över nästan en timme, jobbigt. men mycket pengar får man iaf.

men vad ska jag göra nu då? funderar på att kanske fara till stan med sanna, men pallar jag det? då måste jag ta på mig jeans och skor och allt sånt jobbigt. annars kanske jag bygger lite cp-pussel, då får jag se ur hur jag vill, men det där pusslet är så svååårt :S eller så myser jag lite med lille keno.
ELLER så laddar jag hem nå låtar, för sen vi formaterade datorn går det jättesnabbt att ladda hem. datorn måste verkligen ha varit fullproppat med virus före formateringen.

aja, om nån har nån bättre idé, call me. förresten behöver jag lite pådrivning från någon för annars kommer jag aldrig göra en grej som jag på riktigt faktiskt borde göra. men jag är så feeeg att jag sprängs!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaa, jaja :P Kanske inte med din racermoppe :) Men vad skönt, vad blev det att vi skulle göra? Vad behöver du råd me föresten?

2007-07-11 @ 15:46:09
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback