är jag sjuk?

jag har ont i huvudet, fryser och har iskalla fötter. jag hatar att ha iskalla fötter.. det är nog bland det värsta jag vet. är trött som ett cp också. funderade ju på fest ikväll, men just nu känns det grymt långt bort. jag får se hur det känns senare idag.

blev i alla fall en kväll i blåsmark igår. eller skjutsade först emma till stan, så det blev förstås en mcflurry där.. gott :) sen blåsmark, där vi spelade kubb. och jag var fasiken bra! träffade typ 3 gånger säkert.. är så grymt nöjd! sen spelade vi brännboll och jag var nog världens sämsta lagmedlem. stod bara still och tog inte en enda boll. you know, har man ont i foten ork man it röra sig. idag är dock foten mycket bättre så att jag ska kunna spela matchen på måndag känns inte så långt bort nu :)

ska snart och se herrarnas match mot vidsel. intressant. sen som sagt, kanske fest. även om jag bestämmer mig för att inte festa ska jag förstås fara dit och kolla läget. kanske till och med ugång. dock känner jag mest för att bara sitta och trycka godis framför en film hela kvällen.. men vi får se hur det blir.

live - the dolphins cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback