det är som i en saga

vi vann faktiskt idag! alltså hur bra är vi inte? vi är så grymt nöjda :) vi gjorde vårat 2-1 mål när det var typ bara två,tre minuter kvar.. gissa nervous jag var. jag som alltid blir nervös... men vi klarade det och vann vår andra match för säsongen.. jiiihooo :D
dock gjorde jag illa mig i fingret. men jag är lite nöjd över det med, för jag fick använda kylspray! hur cool är jag inte.. haha. nämen helt seriöst.. vi spelade typ bra idag. det är alltså inte helt omöjligt.

hoppas att jag är ledig imorrn också, då skulle jag bli ännu nöjdare. isf tror jag att jag ska vara duktig och inte bara ligga i vit-soffan och se på stor-tvn, (:P), utan typ gå ut och gå, alternativt åka lite inlines, och städa bort lite. kaaaanske i mitt rum, men mest troligt bara i köket och på toa typ.

fan va intressant jag är.. not.

VEM VILL SE FILM MED MIG NÅN DAG? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan, eller gud va bra!
Jag ska inte vara med nå mer..dom två matcher jag inte varit där alls har ni vunnit, fuck you!

2007-06-12 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback