det måste firas!

i did it! min första helt alkoholfria helg på två månader! jag är helnöjd :)

mycket trevligt igår hos ida och joel. man kan faktiskt ha kul fast man inte dricker nå. sen blev det ingen utgång eller nå för min del och jag ångrar inte ens det. var ju så grymt mycket folk överallt. om jag skulle ha festat skulle jag nog ha älskat att gå ut igår.. men inte nykter. nu kan jag ju festa nästa helg utan att ha dåligt samvete. för nu har jag ju haft en vit helg iaf :P vet dock ändå inte om det blir fest midsommar. det beror på..

sen körde vi omkring lite i stan jag och sanna. hämtade kajsa och skjutsade hem henne till svensbyn. sen spelade vi lite guitar hero.. very roligt :) sen sängen. drömde en hemsk dröm inatt. den var delvis sann, men jag betedde mig så hemskt i den. vaknade och grät typ. men då satte jag mig bara och såg "alla älskar raymond" och jag blev glad igen :)

idag blir det att se fotboll som vanligt på helgerna. hoppas jag kan spela på våran match imorrn! eller jag kan ju spela.. men kan jag göra det bra? i hope so. längtar.

live - what are we fighting for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback