dukti

har just kommit hem från dagens motionspass. inlines 30 minuter. det är så synd att det är så grymt såliga vägar i svensbyn, om det inte skulle ha varit det skulle jag kunnat åka ännu längre. känner mig grymt bra i alla fall. dock vet jag inte, inlines kanske är lite för farligt för mig.. är ju verkligen ingen hejjare på det där med balans. det vet alla som känner mig. jag ramlar omkring lite här och där, hit och dit. men jag ramlade inte en enda gång. och jag har ju ungefär alla skydd som finns i hela världen för att känna mig lite säkrare.
foten tog då inge ont :D

derbyt slutade 0-0 förresten. inte en spännande match, och det kan jag lova. såg stundvis ut som div 4-fotboll ungefär. men ett poäng ska man inte gråta över ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback