fötterna hurts

dagens runda på jobbet blev slapp som jag hoppades. sen blev det mindre slappt efteråt eftersom telia tydligen bestämt sig för att skicka ut brev till ungefär alla sina kunder. jaja, vi kämpade på och jag hann faktiskt allting precis på klockslaget 15.20 (när vi slutar).
sen hade min kära mytomaniska (?) far lovat mig att vi skulle köpa nya fotbollsskor idag efter jobbet. jag såg framemot det eftersom min gamla högerdojja är så gott som bara ett hål. jag har alltså de senaste veckorna levt på svart och vit tejp som jag envist tejpat fast på skorna för att göra hålet mindre. det har resulterat i en riktigt snygg högerdojja... inte. och det går ju inte så bra att skjuta med den heller. men, men.. jag får göra mitt bästa, är ju ändå tredje matchen jag spelar med min snygga sko.

har samling om 20 minuter.. borde kanske äta nå. kanske packa. funderar på att ta en bastu efter matchen.. nån som är på? återkommer med resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback