helkväll

det blev en helkväll i bodsjön igår, och det blir väl förmodligen samma idag eftersom ingen vill festa med mig!  men, men.. hoppas nån vill.

så igår. trots min träningsvärk lyckades jag slå nytt personligt rekord i bowling på wii. dock kan jag ju knappt röra armen idag, men det är sånt man får ta.
sen käkade vi typ oxfile och drack vin. och alla skrattade åt ett dåligt skämt jag drog. dom ville höra det om och om igen. sen funderade dom på hur lejd jag skulle bli när jag hade druckit upp mitt vinglas, eftersom jag inte hade druckit nå och var nog lejd. sen drog jag ett roligt skämt som ingen fattade, dvs ingen skrattade. det var mindre roligt.
så lyckades mitt lag, igår bestående av jag, lotta, andreas och sanna med bedriften att komma sist fjärde året irad i tipsrundan. men alla fick pris. jag fick två plastringar (som var för små) och ett glasögonfodral med tiger-ränder. very nice. jag undrar om det har nånting med namnen att göra. förra året hette vi "bergstopp" (very coolt). igår hette vi "skånns" vilket vi tyckte var riktigt läckert. meeeeeen, vi kom ändå sist.

och idag. brännboll, om ingen nu vill gå ut på kalles med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback