hur ska jag göra ikväll!?

vet inte hur jag ska göra ikväll! Festa, inte festa? Gå ut, inte gå ut? Kanske rent av bara sitta hemma och slappa hela kvällen.. kanske hyra en film. men jag vill ut! men då måste man göra sig fin.. det är jobbigt. och what if jag vill ta en cider eller två? då har jag bilen stående i stan och tar mig inte hem. hm.. tror nog att jag gör mig fin ("fin") och far in till kajsa, ewa eller ida i stan. eller vi får se. kommer ju ångra mig som fan om jag far i mjukisdressen typ. alltså är det bäst att jag tar på mig jeans iaf. blir nog bra.

det rinner ur näsa och öga just nu, var nyss nere och sköt lite på plan och blev så grymt allergisk. jaja, det går väl över om man tar lite piller och sånt.


I'm not afraid to fall
It means I climbed up high
To fall is not to fail
You fail when you don't try
I'm not afraid to fall
I might just learn to fly
And I will spread these wings of mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback