it's like this

nu ska jag bli nykterist. eller.. vet inte riktigt. mådde riktigt dåligt igår, men idag har jag mått förvånandsvärt bra och är faktiskt nyss hemkommen från träning. hade om jag ska vara ärligt faktiskt inte tänkt fara till träningen. käkade nämligen ett skrov ungefär fem minuter före träningen började. sen på vägen hem kom jag på att jag kanske ändå borde fara på träningen. så jag sa att jag hade råkat slumra till och att det var därför jag var ca en halvtimme för sen till träningen. haha. bakfylla är nämligen inte ett giltigt skäl till att missa träningar i vårat lag :P

nämen gårdagen var kul.. så länge den varade. mitt mål med kvällen var ju att gå ut, men när jag väl kom ut så satt jag bara vid ett bord och mådde dåligt. mindre roligt.. träffade alltså inge folk. dock var det nog ganska bra för att jag såg förjävlig ut och det kan jag lova.

anyway.. har varit en grymt slapp dag framför tvn med lillasyster. tv4 fakta är min absoluta favoritkanal har jag kommit fram till. ska gå i duschen nu och sen ska vi tillsammans med en choklad med daimbitar i sätta och se "säg att du älskar mig".

nu, dusch!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Var ju dock inge folk ute nästan. Däremot sa ewa att duvetvem var ute!!!

2007-06-11 @ 09:17:46
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback