jag är lite rädd för mig själv

jag måste bara försöka förklara min dröm, och jag vet att jag kommer att låta lite scary.. hoppas bara inte zlatan läser det här, för isf skulle han tro att jag var värsta stalkern.

jag drömde att jag var förbundskapten för herrarna. jag hade bestämt mig för att zlatan skulle in när jag hade en halvtimme kvar att sova. jag vet hur sjukt det låter. i alla fall, han skulle in kvart i sex, och jag skulle vakna kvart över. under natten vaknade jag typ 4 gånger eftersom jag trodde att jag hade missat när jag skulle sätta in zlatan. varje gång jag vaknade tänkte jag dessutom: "varför ställer jag inte bara klockan på kvart i så att jag inte missar att sätta in han?". som tur var ställde jag ju aldrig om klockan för isf skulle jag ju sprängas av att behöva vakna en halvtimme före jag hade tänkt.
nämen seriöst hur sjuk är jag inte? jag ÄR ju värsta stalkern.

men jag kan ju inte rå för att jag är kär, kan jag?

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback