jag har problem

jag har stora problem.
1. a) ska jag festa idag?
    b) vad ska jag isf ha för kläder?
    c) vem ska jag festa med?
2. a) ska jag inte festa idag? 
    b) vad ska jag isf annars göra? 
3. a) ska jag festa imorrn?
    b) vad ska jag isf ha för kläder?
    c) vart ska jag vara och med vem?
    d) blire utgång, för det vill jag!?

så, understand att jag har lite problem. dessutom laggar datorn som fan och alla bokstäver flyger åt alla håll.. är jag redan full eller what? matto har fixat nå.. sorry, menar "fixat" nå, så att datorn skulle bli mycket bättre. men som sagt.. alla bokstäver hoppar omkring... very konstigt.

anyway, ska ta på mig nå rena kläder och sätta mig på en ren filt i våran nya vita soffa. annars finns en viss risk att den ser använd ut, och det är lika med dödstraff i våran familj.
på tal om dödstraff så har kenny redan fått en varning. matto hittade nämligen honom imorse när han satt i soffan och hör och häpna... klöste på den. själv trodde jag inte att matto skulle döda lille keno på en gång, men som tur var började det med ett gult kort... ett till och han är out of here... :(


Kommentarer
Postat av: Soffan

1. a)Klart du ska ut och festa ikväll, jätte många som fick sommarlov/tog studenten idag, så alla är på feting gott humör. Stämningen kommer vara på topp.
b)Sätt på dej en söt klänning och legings. Finns det något mer rätt i sommar?
c)Gå ut med någon spontan & rolig kompis och hitt på något. Just have fun & live for today.
2. a)Jo, upp och hoppa klart du ska. :)¨
b)Om du inte orkar tycker jag du ska hyra en rulle, införskaffa en godispåse och mysa den ljuva fredag.
3. a)Näe, tycker du ska festa idag och chilla imorgon.
Haha, fick bara en sådan lust att kommentera. Hare bra.

2007-06-08 @ 18:19:12
URL: http://imponerande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback