livet som skadad

livet som arbetsskadad går framåt. har tagit bort "bandaget" och min fot är typ inte ens svullen. jag tror att min högra (den stukade) är mindre tränad än den vänstra. det är förmodligen därför jag stukar den så lätt. måste börja träna upp den rejält, annars kommer mina stukningar aldrig försvinna. pain

sanna kallar mig maddefucker.. ?

nämen, när man är hemma hela dagarna, med nedsatt rörelsekapacitet har man inte så mycket att göra förutom att se tv och lösa sudoku. kan nog ganska lätt kalla mig själv för "sudoku-beroende". vet inte om detta är bra eller dåligt. har löst ca 50-70 stycket bara på idag och igår. inatt drömde jag tillochmed om det. kanske borde jag satsa på vm i sudoku. det finns faktiskt. tror jag ska söka. jag är riktigt vass, och det kan jag lova.

nå för mig?
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback