midsummer

idag är den ljusaste dagen på hela året.. visst är det så?

planerna för idag är följande:
13,00 - åka inlines
14,00 - duscha
15,30 - upp till bodsjön
i bodsjön på midsommer bjuds på en massa aktiviteter. min personliga favorit är dock efterrätten. men annars är det typ tipsrunda (där alla får pris!!), så ska det låta (scary med fulla släktingar), mat såklart och lite wii-spelande och sånt slappt.
sen ska jag kanske fara till fårön.. vi får se hur det blir med den saken. enda personen jag kan tänka mig skulle kunna skjutsa mig är min morbrors gravida fästmö, för hon ska ju förmodligen inte dricka. men vet inte hur sugen hon är på att lämna alla roliga aktiviteter. äh, vi får se hur det blir med fårön. kanske stannar man hela kvällen i bodsjön. vi måste ju klara ut mario innan natten. ni kan kalla mig "mario-kungen".

orkar jag åka inlines ens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback