min lever lever farligt

nu skriver jag då inlägg hela tiden.

jag har ingenting att göra! och direkt jag får känslan av att inte ha nånting att göra känner jag för att festa. mamma och pappa har hyrt senaste Bond-filmen och jag får inte se den med dom! dom ska "mysa".. fy. och daniel har varit borta hela veckan så nu ska sanna vara med han! ååh, vad ensam jag är. då blir jag partysugen, helst eftersom jag just hörde e-type på radio. men jag får inte festa!

update:
ida ringde och sa att massa folk skulle vara hos patrik ikväll. min lever tackade ja, och det gjorde jag me. samtidigt som jag fick samtalet av ida fick jag också ett sms av den andra ida, som bjöd mig på fest imorrn. min lever sa nej, jag tackade ja. min fot sa också nej, jag sa håll käft, jag festar om jag vill.

nu, tacos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback