mördare?

mina föräldrar brukar då och då säga att om jag bodde i usa (typ) och fortfarande gick skola skulle jag vara en sån som gick in i skolan med en pistol och sköt vilt omkring mig. jag vet.. det är lite läskigt att mina föräldrar säger det.
det värsta är att jag igår mördade för första gången...
jag körde på en ankunge på väg till arvidsjaur :/

kan se den lilla ankungen och hans tankar framför mig:
"här går jag på vägen, en helt vanlig och söt ankunge och ingenting kommer att hända mig.. tralalalaa" SPLAAASH, så var han död. det var nog inte vad han förväntade sig. stackars sjungande ankunge.

det positiva med det hela är att jag efteråt började må riktigt dåligt och mina ben började skaka. jag är nog ingen crazy highschoolmördare trots allt.

  image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback