my foot update

my foot is dunking. not good.

translate: min fot dunkar. inte bra.

tänkte berätta en mer delaljerad historia om hur jag gjorde illa mig: hade delat ut post åt nygatan 31c och d och skulle bara skutta ner för utomhustrappan som går ner från bakgården ingångarna till dessa lägenheter är. jag halkade på grund av regnet.
sen låg jag där på backen bredvid moppen som en strandad val i regnet. not nice. jag lyckades jag på något vis ta mig upp på moppen och köra till 31a och gå in där och ringa efter hjälp.
det enda "positiva" med hela historien är ju att jag får lite extra sommarlov. hoppas det blir bra väder bara.

undrar om jag är frisk till matchen på måndag.. tveksamt.

i helgen ska jag inte festa, jag ska ta det jävligt lugnt har jag bestämt. nån som vill göra det med mig? (ta det lungt alltså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback